Emineakdogann ben 7-8 aylıkken kullandım çünkü annem bakıyordu ve bacaklarımıza yapışıyordu, önü müzikli eğlenceli bir yürüteç aldık günde 1 saat anca bindi zaten 3 ay kullandık kaldırdım sonra yürüdü zaten. Tabiki herşeyin fazlası zarar gün boyu içinde duramaz