Ben hergün yaptırıyorum. 4aylık şuan. İlk 40 gün yoğun bakımdaydı. Taburcu olduktan sonra doktor ve hemşire önersiyle hergün banyo yaptırdım. Yoğunbakımdayken de hergün yıkanıyordu. Hergün şampuan kullanmıyorum. İki gün sadece su ile, bir gün şmpuansız şekldnde yıkıyorum. Çocuk zaten temiz. Üstünden tuzu gitsin yeter miss. Çok rahatlıyorşar. Bir de hergün aynı saatte yıka özellikle akşam uykusundan önce. Bebekler için güzel bi rutin oluyor.