Ktiryaki D0-2023dmb aslında genel olarak 4.aydan sonra kilo alımında bir azalma olduğunu soyleniyor . 6.aydan sonra bu daha da azalıyor
D0-2023dmb Selimikomom yaaa benımde 3. Ayda az 4. Ayda durdu 6. Dan sonra pek almazlar diyince bi şaaptım
Ktiryaki D0-2023dmb bazı annelerin sütünun besin değeri azalabiliyor bazen bebek almıyor bazen atak doneminde bazen metabolizma falan derken böyle devam ediyor azalma süreci daha da azalacak yani zamanla☺️
D0-2023dmb Ktiryaki benim mama ile besleniyor haklısın 2 aydır red yapıyo uykuda ne kadar içerse öyle
Selimikomom D0-2023dmb evet başladım sadece boyu uzamış zaten uzun bir bebekti iyice uzadı gitti 68-69 cm falan herhalde boya verdi
Sinem1205 D0-2023dmb evet 6.aya kadar hee ay 1 kg aldi hatta ilk aylar 1bucuk aldı. 6.aydan sonra her ay 500 gram aldı 😊