Zumra1212 Mehy canım benim bebeğim 10 aylık ve su an bu durumdan eşim bende baya morelimiz bozuk aklimaza gelmeyen kalmadı elinden geldiğinde ekran uzak tut bol bol adı hitap et konuş sohbet et onunla gerçi kaç aylık seninki bilmiyorum biz çizgi film olayını sanırım bıraz fazla kaçırdık seslenince bakmıyor adına bakmıyor ama sevimli dostlar kırmızı balık duyunca havalara uçuyor şimdi ekran olduğunca açmıyorum oyun oynuyorum ve konuşuyorum Allah korusun otizm oluyor çocuklar napim isim gücüm yemeğim kalsın 🤣🤣 şu an öğrenme ve ilgi çağları
Ecem__ Mehy olabilir.😀 esim birgun bana kizdi sen cocuga balim bocegim diyosun adini bilmiyor diye.suan ismiyle sesleniyorum bakiyor
Mehy Ecem__ ismiylede sürekli sesleniyorum aslında ama bilmiyorum artık umarım düzelir kaç yaş buarada bebeğiniz
Fuuuuulya Burda post açılmıştı çocuğum ismini köpeğimizin ismi sanıyor onu deyince oda bakıyor diye aklıma o geldi olabilir. İsmiyle hitap edin sürekli, canım bitanem vs bile değil çocuklar ismini öğrenene kadar en azından çocuğa niye kırmızı balık diye hitap ediyorsunuz
Mehy Fuuuuulya aslında ona öyle hitap etmiyorum şarkı söylüyorum ve fark ettimki bakıyo normal olarak söylediğimde de bakıyor ama adına bakmıyor yoksa oğluma o şekilde hitap etmiyorum anlatabildim umarım 😊🌸
Mehy Zumra1212 0 ekran ilerliyorum ama sürekli şarkı söylüyorum kırmızı balığına çok seviyor heyecanlanıyor diye tekrar ediyordum demekki adı sanıyor, 1 yaş, umarım düzelir bebeğinizde hemen otizm düşünmeyin😊🌸
Ecem__ Mehy 15 aylik.adiyla hitap edin bakar.ben surekli sevimli cumleler kullaniyordum artik adiyla soyluyorum
Zumra1212 Mehy şükür ejrsn uzak tuttum düzeldi biraz çaba sarf etmek lazımmış onu anladım Rabb’im korusun evlatlarımızı insan telaş ediyor gerçekten çok zor
Perianasi Ağzımda su vardı vallahi püskürtüyordum 😂 çok komiksiniz, çok güldüm, ayy ben aklıma geldikçe gülerim artık 😂 balıkçı hasan’da siz olmalısınız,😂