aylinp benim kızım da 7 aylıktı ben hamile kaldığım da , kızım 2 yaşında oğlum 5 buçuk aylık şuan , uyku düzeni varsa rahatsın ben ikisini aynı anda uyutuyorum aynı anda uyaniyorlar , ilk zamanlar zorlanirsin ama alışıyorsun , ikinci bebeğe bakmak daha kolay ilk çocuğa göre çünkü deneyimin var. Yeni doğan bebeği ilk zamanlar çok kucagina almazsan işin kolay olur ben öyle yaptım, oğlum 5 aylık olmasına rağmen Allah’a şükür uyku düzeni var