Arkadaşlar merhaba bu diş ne kadar kötü birşeymis çıksın diye 4 gözle bekliyorum 5 ay 23 gunluguz 3 aydır ellerimiz ağzımızda ne bulursak ağzıma götürüyoruz. Uyku düzeni iştah adına birşey kalmadı dış göründüğü an bu sikayetlerimiz az da olsa düzelir mi uyku gibi yada yemesi içmesi beni aydınlatırsanız çok sevinirim .