Asaf Kızlar korunma olarak spiral istedim doktorum enfeksiyon yapa bilir adetin uzar dedi aylık iğne önerdi onuda ilk yaptım ama canımı çok yaktı her ay senelerce kaldıramam ya napcam ben
Asaf Merveksr koldan vuruldum bende ama iğne ucu kalın olunca birde koldan oldum ondan heralde birde kesin korurmu yani 5 sene çocuk yapmadım diyelim 5 yıl her ay çekilmez gibime geliyo
Asaf Yasminkizik benimki 6 aylık daha önce dogal yöntemlerle altı ayı geçirdik ama artık kafamda her ay acaba demektense bir çözüm bulayım dedim doktorda bunu önerdi ama her ay çekilcek şey degil
Asaf [bilinmeyen] bana doktorum dediki 3 aylık olanın yan etkileri daha çok sadece progestan içeriyomuş aylıkta ostorojen ve progestan varmış ve buda digerine göre adet düzensizligi işde tamamen 3 ay boyunca adettenkesmez sadece bir 2gün adetin uzaya bilir dedi ama ben her ay çekemem gibi spiral de enfeksiyon yapa bilir enfeksiyon yaptımı anlamzsın rahim delinmesi ve kısırlıga kadaryol açıyo ayrıca 3 aylık igneyi bıraktın mı 2 yıl çocuk bekleme dedi aylık olandada 6 ve 9 ay bekleme dedi