Hanımlar benim bebeğim gece çok fazla tepiniyor. Saatler sürüyor neredeyse. Elini ağzına götürdüğünde tekmeler hareketler eşliğinde aç olduğunu düşünüp alıp emziriyorum uyutuyorum aradan bi saat geçiyor tekrar aynı şeyler oluyor. Dün gece 3 ten sabah 7 ye kadar neredeyse aynı şeyleri defalarca yaşadık. Sabah 7 de kakasını gazını yaptı da geçti.
Bu kadar uzun süre kaka yapmak için mi uğraşıyordu. Birde ter içinde kalıyor sırılsıklam oluyor tek kat zıbınla olmasına rağmen o kadar tepinince haliyle.
Bu tarz durum yaşayan var mı ne yapabilirim bilmiyorum fikir verirseniz çok sevinirim.