Sem-123 Bebeğim 3.ay 10 günlük ama eline verdiğim oyuncakları tutamıyor çok zayıf tutuyor ve uzanamıyor çabalıyor ama gücü yetmiyormuş mu gibi. Sizinde öyle mi kızlar erken diye mi çok kafaya takıyorum son günlerdeki
BelaCivciv Sem-123 Biraz erken ya zamanla güçlenir tutuşları, zaten 3. aydan sonra başlıyor tutması falan zamanla dediğim gibi daha güçlenir. Siz eline tutabileceği şeyler vermeye devam edin.