bizde süt yapıyor diye aldık ama içinde yararlı şeyden çok zararlı şey var bitkilerin oranı çok düşük nerdeyse tamamı şeker evde birsürü var bekliyo boş boş , ama jokerde satılan multimalt adında bi içecek daha var sütü arttıran onun içinde şeker yokmuş malt ve hurma var sadece eşim ondan aldı bana ama daha denemedim en azından diğerleri gibi şeker içmeyiz