Deletedmom5151 Sleppy mor maket kullaniyorum uretimi durmua natural aldim pisik yapti önerilerinize açığım
Deletedmom322 Deletedmom5151 kaç numarasını kullanıyorsunuz, ben sürekli alıyorum 3 numara, hatta 4 te var şu an elimde. Gittiğim markette sürekli buluyorum 🤷♀️
Prensesannesioldm Deletedmom5151 aynen bende bu durumu yasadim acabaa dedim benmi anlayamadim ilk sensitive le basladim ve suan mor bapket yok naturel aliyirum kizariyor cildini Prima en iyisi ama onda cok kimyasal var kullanmak istemiyorum
Deletedmom322 Deletedmom5151 naturel hakkında hiç iyi şeyler duymamıştım zaten, ama sensitive den de çok memnunum hiç Pişik olmadı. İnşallah üretilmeye devam eder