Merhaba kızlar 15 aylık bebeğimle haftaya Hollanda’ya gidiyorum. Her gün Farklı bi şehire gidicez. Araba ve oto koltuğu kiraladık ama bebeğim oto koltuğunda 15 dakikadan uzun durmuyor. Arabada ara ara kucağıma alsam sıkıntı olur mu cezalar çok fazla😅 Hollanda’da yaşayan varsa cevap yazabilir mi 😇