Mrcannesi Kızlar sizin bebişlerin kaç dişi oldu huzursuzmu bizim henüz 4 oldu yan dişimiz üstten bi tanesi patlamış ve karanfil zeytinyağı yapıyorum dişine uyuştursun diye diş kaşıyıcılar falan uğraşıyorum üst üste geliyor dişleri ara vermeden
printhelloworld Mrcannesi bizim daha çıkmadı ama alt damağı bembeyaz olmuş şu sıralar vücut ısısı biraz yüksek ve huysuz ben de bu durumu dişe yoruyorum tetagil kullanıyorum
Mrcannesi printhelloworld tetagil diş çürmesine yol açıyormuş tavsiye edimyor diğer çocugumda onu evzane önerisiyle almıştım çok şekerli birşeydi ve yiyor faydası oldugunu sanmıyum dişlerine işe yaramıyordur ağeı kesici verim gece çok olur sancısı bide karanfilli zeytinyağ hazırlayın uyuşturma etkisi var gerçekten kendime denedim faydası oluyordur çürütmede yapmaz
printhelloworld Mrcannesi içeriğine baktım şeker yazmıyor doktorumuz bir zararı yok günde en fazla 6 kere verebilirsin demişti karanfil zeytinyağını bugün ben de deneyeceğim
Atailknur Kızım 2 tane diş çıkarttı alttan. Ateşlendi uykuya çok direniyor. İştahı hiç yok ek gıda zaten baştan beri hiç yemiyor ama mamasını seviyordu artık onuda günde 3 kere 150 cc bile bitiremiyor. Üzülüyorum bu haline