cepoykusu35 Merhaba, Kızımın ağzında üstte her iki Tarafta beyaz şişlik var doktoruna sorduğumda diş olabilir dedi ama diş burdan mı gelir nedir bu bilenler yardımcı olabilir mi acaba resimag.com/p1/dbe017c3730.jpeg
Alyaninannesi_ cepoykusu35 diş değil o canım ilk dişleri ordan çıkmaz ztn. Benim kızımda da vardı byle dr a gösterdik diş değil dedi. Sertti ama geçti şimdi yok
Bellabells cepoykusu35 canım postunun üzerinden baya geçmiş.ne oldu sizin diş mi bu şişlikler.benim oğlum da 4,5 aylık ve altta iki tarafta yanlardan böyle beyaz şişlikler var.
Caglaa cepoykusu35 bnm kizimnda oraları öyle hep 4 aylktan beri hatta bikac arkadasmnkide o şekilde ama dış değil yani distir ama önce oralardan çıkmaz. Bnmki 11 aylk ön dişleri yanlar çıktı şimdi sıra onlara geldi onlar çıkmak üzere
cepoykusu35 Caglaa bnm kızım da 5 aylık bu sabah farkettim bunları endişelendim dokundum sert bi yapıda