Gtargit Bebeğim ek gıdaya başlayacak. Ek gıda için ürün alışveriş önerileriniz nedir? Tabak kaşık suluk için hangi markaları önerirsiniz
oglumubeklerken Gtargit wee baby 2li ucu silikon kaşıklar var onlardan almıştım bi de Philips avent alıştırma bardagi diye geçiyor sanırım onlardan almıştım. Tabak falan almadım hiç gerekte olmadı.
Selin39 Gtargit tabak kaşık oioi ürünü aldım vakumlu olandan . Alıştırma bardağı chicco aldım. Cam rende silikon önlük mama termosu falan da unutma canım.
Deletedmom_112 Gtargit cam rende, buharda pişirme aparatı, mama kaşığı, silikon önlük, meyve süzgeci, alıştırma bardağı bunları almıştım.
oglumubeklerken Selin39 evimde tabak var bacım çok şükür, cam kâseler, minik cam tabaklar, büyüdükçe normal yemek tabakları işimi gördü.
Deletedmom_112 oglumubeklerken aynen bende hiç mama tabağı kullanmadım evdeki küçük kaseleri tabakları kullandım, 1,5 yaşın da şimdi bizimle normal tabaklar da yiyor.
Gtargit Biz yeni başlayacağız ve ilk kez alacağız alacağım şeyler de kullanışlı ve kalıcı olsun istiyorum o yüzden kendi yemek istediğinde de kullanabileyim
oglumubeklerken Deletedmom_112 aynen öyle benim oğlum da 20 aylık oldu dediğiniz gibi normal çorba kasesi yemek tabağı normal kaşık çatal kullanıyoruz