Papatyam__ Herşeye o kadar zam gelmiş ki araştırdım araştırdım bulamadım …. Hem orta fiyatlı hem akıtmayan hem de şöyle tatlı bi suluk arıyorum güzel anneler… 🤗 bebeğim 15 aylık. Önerilerinize talibim😅
printhelloworld Papatyam__ biz munchkin kullanıyoruz ama onu almasaydım avent alırdım muhtemelen. indirim zamanlarında güzel fiyatlara düşüyorlar
senaatuncc Papatyam__ Qy bana da lazım öyle bir şey ya 6 kez suluk aldım pahalısındana ucuzuna kadar kızım fırlatıp mahvediyor kimisinin kapağını kırdı kimisinin kulpunu kırdı kimisinin düğmesi bozuldu hepsi de akıtmaya başladı zamanla 🙃
Gokturk_ Papatyam__ Hergün akşam düzenli yıkayıp koyuyorum hiçbirşey olmadı valla ☺️ Bide ipi vardı oğlum sağolsun çıkarıp oynuyor onu
Gokturk_ Ozooo içinde düzenli yıkayıp havalandırmasına izin vermezsen küflenir gülüm 😀ben her akşam yatarken onuda güzelce yıkayıp ters bir şekilde koymuyorum kururken içide hava alsın diye yatırıp koyuyorum .Valla kaç ay oldu hiçbir sorun yaşamadım 😀
Papatyam__ printhelloworld biberonu avent almıştık mama vermedik sadece su içti onunla ama artık çok geç kaldık hala onunla içiyor. Pipetli bardak var ama pipeti çok kalın, su fazla geliyo boğazına su kaçıyor🤦🏻♀️
Papatyam__ Gokturk_ galiba şans işi ya yarısı akıtıyo yazmış yarısı mükemmel yazmış bunun için 😅 ama bu tarz bişey yeterli şimdilik
Papatyam__ Gokturk_ ben de hep biberonu öyle kullandım her zaman suyu tazeledim zaten küçücüktü artan suyu çiçeklere döküyodum😅 hemen yıkayıp tazeleyip öyle su verdim hep ama artık pipete geçmeliyiz 😅
Haffuse Temizligi cok kolay, akitmiyor kokmuyor. Tutamaclari sayesinde kendi cok rahatlikla kavrayip icebiliyor🤗
Uykusuzanneler Haffuse Belki benim ki hatalıydı bilmiyorum ama akıttı bende bu. Bi de yolculukta arabadayız bi anda açtım su içirmek için pipet kısmından su suratıma her yere fışkırmasın mı ben şok 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Deletedmom_112 Haffuse bende bunun biraz büyük olanını kızıma aldım her gün yıkıyordum, 2 3 güne bir kaynatıyordum ama ona rağmen 5 6 ay içinde koku yapmaya başladı, kaynatıyorum koku gidiyor 2 saat sonra tekrar kokmaya başlıyor
Ece__ Haffuse ben bunu kullandım 4-5 ay kullandıktan sonra koku yapmaya başladı,kaynaymak,sirkeli suda bekletmek, karbonatlı suyla yıkamak falan hiç birşey kâr etmedi
Papatyam__ senaatuncc ya beyaz eşya gibi bu da şans işi sanırım 😅 internetteki yorumlarda ve burda kullananlar hep farklı yani memnun olan da var olmayan da 🤷🏻♀️
Brcn-akduman Daha dün aldık avent yeşil üzerinde dinozor sırtı gibi desen var 300 tl Buda ne dedim baktım baya büyük uzun kullanacak dedim ilk soluğu sağlam olsun dedim aldim. Ama hersey uçmuş gitmiş
Zeliff Papatyam__ wee baby. Hem uygun fiyatlı hemde hiç akıtma koku vs yaşamadık 1 yıl kullandık. Aşağıda bir arkadaş fotoğrafını bırakmış bizdekinin aynısı. Değiştirme sebebimiz kızımın sıkılması yoksa hâlâ taş gibi duruyor☺️
Papatyam__ Zeliff yaa gerçekten mi şu kırmızı olan mı acaba 🤔 biraz da kullanma şekline bsğlı galiba ☺️
Ucansupurge Papatyam__ 1 kez alıyorsun ve her kurusunu hakkediyor 😁 akmaz kokmaz. Ayda aldim 2 yaşında hala aktif kullanıyor.
Gokturk_ Papatyam__ ben oğluma hep kaliteli şeyler alayım demiş mama sandalyesinden ata ata kendi akıttırdı o yüzden bunu aldım çokta güzel çıktı valla şansıma 😀