Ozdmr06 ben lazanyacıyım… Bilmem ama fırında sadece lazanya yapıyoruz biz, kocamda 2 ayaklı Garfield olduğu için sanırım. Diğer türlü körili tavuklu falan yapıp yiyoruz salçalı yoğurtlu ama sadece lazanya fırına giriyor 🤣 günümüz ekonomisi saolsun biraz tuzlu tutuyor ama tadına değer.