Elifadaannesi aslında tanıdık bi bankcaı olsa sürekli iş yaptığınız filan hemen halledilir.Biz işbankasından konut kredisi çekmiştik krediyi çekene kadar çok uğraştık bizimle ilgilenen kadın sürekli arıyodu eşim polis onu bildiği için genelde beni arardı eşim çekti krediyi ona rağmen hatta bazen ben giderdim bişey lazım olunca eşim gelemzdi bile hiç sorun etmediler en son para hesaba geçerken eşimi istediler.bende aynı kadından cuma günü ihtiyaç kredisi çektim sıra bile almadık kadın hemen ilgilendi 5 dk sürmemiştir kredi çekme işi.hatta telefonla arasanızda hallederdik dedi.Sonra kızıma bes yapacaktım ilgilenen arkadaş yokmuş numaramı aldılar arasın sizi diye dün aradı adam gelmenize gerek yok kimlik resmini whatsaptan atın size bi onay kodu gelecek o gelince bana söyleyin yeter dedi.yani herşey telefonla hallolurken neden ısrarla çağırıyolar anlamıyorum