Beraninannesii babymaysa 5 günlükken 17.1 di oğlumun yatış gerek duymadılar bol bol emzir demişti birde mama takviyesi başlamıştık
Htcypc babymaysa benim bebeğimde olmadi canım ama sebebi dakika başı emzirmemsi sanırım. Çevremdekiler dakika bir emzirilmez 2 saate bir vereceksin dediler ben dinlemedim iyi ki de dinlemedim sarılık olmadik. Sende bol bol emzir
Busrabbb babymaysa ben de sürekli emziriyorum 1 ay oldu ama geçmedi kilo aşımı vs herşey çok iyi tahliller de yapıldı hiç bişey çıkmadı anne sütü satılığı öı neymiş değer 11.52 tedaviye gerek yok kendiliğinden geçmesini bekleyeceğiz dedi doktor emzirmeyle de alakası yok dedi
Ceyocey Bizde sarılık geçirdik. Doğumdan sonra hemen başlamıştı. Her gün kontrole götürdük sonra birden yükselince fototerapi aldık. İhmal etmeyin siz de düzenl gösterin