Kızlar sözde okul aidatı kalktı denmişti fakat oğlum okuldan aradılar bugün 4 yaş gidecek normal de geçen yıl öğlen kadar gitmişti 750 tl ödemiştik şimdi yarım gün kalktı dedi okul müdürü tam gün aylık 2150 tl artı birinci dönem başında 3 bin tl temizlik ikinci dönem bası tekrar 3 bin tl temizlik ücreti dendi sizler de öylemi devlet gönderip bu şekilde ödemeler istendi mi sizde de