Arkadaşlar çocuğuma haftaya 2ay aşısı olan verem aşısı vurulacak ama hoca rotayı aynı gün yapmayalım ağır oluyor dedi.3 ay yapalım diyor ama 3ayda da menenjit aşısı var .her doktor farklı takvim önerdi gbi bişe ol du.tecrübeleriniz ve tavsiyelerinizi bekliyorum