Merhaba hanımlar bebeğim on gün sonra yaşına girecek dört aylıktan beri bebek arabasında durmuyor arabaya koyduğum gibi ağlamaya başlıyor normal bir ağlama değil ama nefesi kesilir gibi oluyo gözünden yaş boşanırcasina ağlıyor . Ben de dört aylıktan beri genelde kanguruda taşıdım ama artık ağır tasiyamiyorum belimde fıtık oldu taşımaktan. Bu süreçte boş durmadim tabi bebek arabasına alışması için çok fazla deneme yaptım oyuncaklar koydum arabasına farklı yeni dikkatini çekecek . Bir komsumdan yardım alıp sebeklik yaparak oyun oynayarak bindrimeye çalıştım ama uzun süreli hiç durmadı yani beş dk dan fazla durmuyo. Ben de bu sebepten kucağıma alarak dışarı çıkıyorum ama artık çok yoruldum lütfen bir tavsiye öneride bulunun ne yapablrm 🙏