honeyybee_ benim de sezeryandan sonra hemen başlamadı, 4-5 aylıkken başlamıştır diye hatırlıyorum , şuan 2 yaşında hala ağrılarım devam ediyor. Bel , boyun, sırt, ayak bacak el kol eklemlerde ağrı, ayak parmağımda uyuşma falan var, ayağa kalkınca ilk başta direk doğrulamıyorum, ayağımın üstüne tam basamıyorum gibi sıkıntılarım var. Benim anestezi kısmı biraz sıkıntılı olmuştu ben ona bağladım ama konuştuğum bir kaç doktor onla alakası yok diyor. Fizik tedavi gördüm, mr a göre bel boyun fıtığı var. Ama doğumdan önce böyle ağrım yoktu. Belki de anestezi tetikledi bilemiyorum.