Atssssss000 merhaba bende 3 ay olacak doğum yapalı, benim de ayaklarımda aşırı bi ağrı var oturup kalktığımda ya da gece kalktıgımda yürümekte cok zorlanıyorum. Doğumdan sonra oldu ayaklarımdan ayak bileklerime kadar dediğiniz gibi saatlerce yürüsem sorun yok ama oturup kalktıktan sonra oluyor. Bende bi kan değerlerine baktırmayı düşünüyorum