esrarengizasyaa Normalde anne sütüyle besliyordum çok nadir mama vermişliğim vardır ama Perşembe den beri hem emzirip doymayınca mama veriyorum ama 2 gündür kaka yapamıyor aynı sorunu yaşayan var mı??
Bayramsibel esrarengizasyaa 10 güne kadar yapmaması normal diye biliyorum benim oğlumda iki aylık bizde yapamıyoruz bazen yapamadığında mamasina çok az zeytinyağı damlatiyorum
Aselhuma41 Bayramsibel manasına değilde direk ağzına verin isterseniz çünkü biberona yapışıyor günde iki çay kasigina kadar verebilirsiniz
Aselhuma41 Bayramsibel çok sevmiyorlar ama mamada midesine gitmiyor bizzat hem tecrübe ettim hemde çocuk doktoruda bu şekilde söyledi biberonda kalıyormus ki gerçektende kalıyor malesef yağ suya karışmıyor
Aselhuma41 Bayramsibel valla ben bile içemiyorum bebislerr hak veriyorum da işte ilaç yerine bu daha masum yöntem doktorlar bazen fitil öneriyor bu seferde çocuk fitile alışıyor yada makattan kulak çöpü ile uyariyorlar bu seferde çocuk hep uyarılma yoluna gidiyor
Aselhuma41 Bayramsibel aynen öyle ama sert yapmadigi sürece korkulcak hicbirsey yok hele banyo ile acayip rahatliyorlar bende havaların sıcaklığını fırsat bildim hergun yıkarım iki üç dakikada suda duruyor baya rahatlamış oluyor