Hobbalayarim yok canm devlette sağlık sıkıntıs olmadan takmazlar özelde takarlar ben 9 ay önce 2000 tl dediler hastanede tanıdık olunca rapor yazıyor eczaneden %70 ini devlet ödüyor muayene ücreti vermiştim sadece mirenayıda 150 ye aldım 500 tl verdim sadece şimdi 5000 olmuş dediler eğer tanıdık varsa hastanede böyle bir yöntem olabilir