Sibelllll1990 mantıklı sanırım Biraz acıkınca yer belki, kızım bi ara sabah pek kahvaltı yapmadı öğlen de avm ye gittik nerdeyse 4 5 e kadar yemek yemedi sonra yemek yemeye çıktık avm de, bi iskenderi tüm yedi diyebilirim, aa iskenderi çok seviyo demekki dedim. Geçenlerde eşimle birlikte çıktık dedim bizimki çok seviyor sen tek porsiyon söyle ona, inanın çeyrek porsiyon zor yedi çünkü 3 4 saat önce yemek yemişti