Bir bardağa buz koyun ve bardağın 3te 2sine süt doldurun soğuk süt. Bir pet şişeye de üç çay kaşığı kahve isteğinize göre şeker koyun. Sonra hemen azıcık sıcak su ekleyin üstüne kapağını kapatıp iyice çalkalayın zaten bol köpük oluşuyor. Sonra şişedeki kahveyi sütun üstüne dökün ve bir kaşık ile karıştırın. Pişman olmazsınız ben günde en az 2 büyük bardak içiyorum 😋