Fdme gitmedik çalmadık kapı bırakmadım kapılarında kocaman afiş var kağıt yazıyor ama onlar bilgi sahibi olmadıklarını söylediler bildiğim tek şey 3 ve 5 yaş arası ailesi destek alan çocukların resmi anaokuluna gidip kayıt yaptırmaları son 1 yıl içinde yardım alman gerekli bide para istediklerinde sosyal destek aldığını ve parayı aile ve sosyal hizmetler bakanlığının milli eğitim bakanlığına ödeme yapacağını söyleyeceksiniz bu arada milli eğitim bakanlığına bağlı özel okul olmuyor sadece devlete bağlı herhangibir kreş yada anaokulu olması gerektiği