Arkadaşlar slm. 10 aylık bebeğimin iki gündür burnu tıkalı ne serum fızyolojik döktürüyor burnuna nede aspiratörle çekmeme izin veriyor dokundurmuyo burnuna napmamı önerirsiniz nasıl temızlyebılırım başka yöntem bilen varmı? Bu arada hasta vs değil sadece burnu tıkalı diş çıkıyo sanırım ondan