Zehra_1234 Suriyeli ve edepli mi ?Allah aşkına Bursa’nın en çok Suriyeli olan bölgesinde en yoğun hastanesinde çalıştım kaç sene .Lütfen gördüklerim karşısında bu lafınıza inanmamı beklemeyin .Ne kişisel temizlik ,ne edep,ne haya.Tam bir ilk çağ insanı gibiler .Arap ülkelerinde kocalarına Sadece objelik yapan kadınların gelip hastane de kocalarını tatmin etmesini gördü bu gözler.Gelişmiş ülkelerde ki milletlere bakıp “ vay be ne kadar güzel işler başarmışlar ne kadar güzel kadının özgürlüğü var”diyeceğinize ne Suriyeliler var bu milletten edepli diyorsunuz .Daha siz önce kendi milletinizi bile tutmuyorsunuz.Toprak nedir ?Namustur..Ne olursa olsun kendi topraklarına sahip çıkmadan kaçıp gelmişler .Yani namuslarına da sahip çıkmalarını beklemem ben o insanlardan .Heryerde sevişip ,çocuk peydah edip gezen makinalar gözümde .Ve edepsizler .