Madamemom aynen geçmiyor ya bizimdebi geçiyor gibi oluyor tekrarlıyor şimdide sizin fotoda attıgınız gibi oldu daha önce böyle olmamıstı sadece kızarıyordu isilik gibi şimdide böylr oldu inş geçer bu da sürekli nrmlendiriyorum biodermayla. Bi de sarı kantoron yagı sürüyorum