Tugbalina dediğim gibi şimdi kızımın biri 2,5 biri 5 yaşında hala ikiside suya ve tuvalete uyanır
Büyük kızım beni suçlu görmüştü o zamanlar bebiş hep bende olunca bi değişmişti bana karşı o yüzden babası kalkardı
Hatta yeni dopum yaptığım sıralar tuvaletini yapıp babam gelsin yıkasın diye 20 dk tuvalette beklemişti günüdz😂😂😂 ama şimdi herşey rayına oturdu şükür baktı bu bebiş gidici değil
Ama inanılmaz huy değişti