Kızım 4 gün sonra 3 aylık olacak anne sütü alıyor sürekli ağlıyor gazı var dedi doktor gaz ilacı aldım gazını da çıkarıyor ama hala ağlıyor son bir kaç haftadır birşey farkettim emzirip uyutuyorum 1 saat sonra ağlayarak uyanıyor acıkma ağlaması gibi tanıyorum çünkü bebeğimi aşıp emziriyorm 2 3 dakika emip bırakıyor doymuyor mu acaba ilk 2 ay kilo alımı normal güzeldi 3. Ay için daha pazartesi gideceğiz önce çişlı bez sayısı güzeldi şuan o kadar çiş yapmıyor ama çok terliyor havlar çok sıcak terleyerek attığını düşünüyorm yani bilemedim doymuyorum ki 😔