Öncelikle merhaba bebeğim perşembe günü 2 aylık olucak kucaktayken kendini geri atıyor başı yukarı bakıyor sürekli böyle yüz üstü yatırdığımda da bu şekilde kasıyor kendini ayaklarını geri atıyor ama normal yatarken hiçbir sıkıntı yok kendi oynar güler gaz problemimizde yok bi hastalığın belirtisi mi ? Böyle başına gelen var mı? Kendi düzeliyor mu ? Perşembe günü doktora gidicez doktora sorucam zaten ama sizinde başımıza geldi mi Semra düzeldi mi sormak istedim