Betelgeuse_ yaaa öyle iyi geldiniz ki bana şuanda 🌸 ikinci kez anne olmama rağmen kendimi en çaresiz hissettiğim zaman dilimindeyim😏 çocuk gelişimiyle de oldukça ilgiliydim anne olmadan önce bile,bu ilgim okumam arasrirmam ilk çocuğumda bana cok iyi bir rehber olmustu ama ikinci cocugimda tamamen çalışmadığım yerden geldi diyebilirim sıkıntı,alerjiyi bulana kadar canım çıktı,bulunca oh tamam diyip işler düzelmiyor tabi sadece yaşadığın şeyin artık bir adı oluyor ama aynen devam ediyor,inşallah sizinki kadar güzel ilerler sürecimiz,ilk kızım da 9.ay kendiliğinden bırakmıştı mamasını ek gıdaya iyice alismisti dediğiniz gibi ben de bol yoğurt yediriyordum diğer besinlerden de elimden geldiğince ihtiyacına yönelik dikkat ediyordum ve güzel bi gelişim gösterdi çok şükür.insallah minik kızımda da sizinki gibi çabuk biter gider alerjimiz,eskiden mukuslu kaka olurdu ama 1 aydır hiç olmadı diyebilirim sma optipro içmesine rağmen,ever içerken hala sıkıntı yaşıyor bayılarak içmiyor ama kakada problem yok 5 aylık oldu.belki daha önce de sormusumdur keçi sütlü mama denediniz mi hiç acaba,forumda bazı anneler onu denemiş ve daha rahat içmiş bebeği belki de keçi sütüne alerjileri yoktu bilemiyorum ama bi denesem mi diyorum ben de