Hamida Merhaba anneler. Bukez kardesim icin yaziyorum. 10 yasi var. kendi basina yemek yemiyor, kendi basina uyumuyo, herseyi surekli bizim yapmamizi bekliyor. Saatlarla yemek vermesek yemez. Acindan ölür ama yemez. Biliyorum yanlisi annem jlk basta cocukken yapti ona hicbirsey oyretmedi. Simdi ben ne yapa bilirim bu vaziyeti duzeltmek icin. Fikirlerinizi yazsaniz cok memnun olurum
Atesbebek Hamida yani bilemedim eşimin yeğeni de 12 yaşında ama onun anneside yemeğini hazırlar ise öyle gider. Kız kendisi bisey hazırlamaz. Gorumcem Hazırlar koyar mikrodalgada da ısıtır yer . Yani yemek beklemesi bence anormal bir şey gibi gelmedi.
Dolores Hamida hayretler içerisinde okudum. Bu çocuk okula gidiyor bir de değil mi. Allah öğretmenlerine yardım etsin. Sorumluluk evde başlar. Açlıktan ölmez emin olun bırakın önüne sofraya otursun herkesle. Yemek istemiyorsan sen bilirsin deyin. Kendi yer
anorganikanneeee Hamida kendini yetersiz ve başarısız olacağını düşündüğü için destek arıyor olabilir. Kesinlikle bir doktora götürün. Küçükken çok müdahale gördüyse, sen yapamazsın, başaramassın gibi özgüveni gitmiş
Defnecik23 Hamida sizin düzeltme yapacağınız evreyi çoktan geçmiş. Kocaman bi birey ve bu hareketler 3 yaş hareketleri. Uzman görmeli en başta da anneler eğitilmeli