zeynebinannesii28 Merhaba kızlar, 4,5 aylık kızıma uyuturken olsun ağlama krizine girdiğinde olsun ne zaman Ebubekir Atalay’dan evimizin gülüsün cennet kokulu yavrum ninnisini açsam sakinleşiyo ☺️ belki sizde de işe yarar önermek istedim 🥰
susunbebekuyuyo zeynebinannesii28 benimde spotify lullabies listeleri kankam oldu 2 senedir her gece dinliyoruz bende alıştım açmadan uyuyamıyorum sabaha kadar 🤣
MeTeCa zeynebinannesii28 Yaa ben de o aylarda onları dinletiyordum. Bibercik TV 😅 Öneriniz için teşekkürler 😊
Beste56 tineanigra ayyy benimkide davut gül oğlunun tanıdın mı gözlerine takmıştı Bi ara 6 aylık şimdi yeni yeni bıraktı😂