adelya2023 kızlar bu doğum lekesi mi oluyo 3 haftalık oldu hala geçmedi bebeğinizde var mıydı böyle leke
barlassmoom adelya2023 hala var böyle belirgin olmuyor güneşte ya da ağlayınca çıkıyor :) ama çok az kaldı bir de ensesinde var genetik bizimkilerde
Taha19- Kızım ve oğlum da var hala beli oluyor yani tam geçmiyor ikisinin da aynı ensede var onlar daha da belirgin
Aysenur2019- Somon lekesi bizde de var 42 günlüğüz hala var 1 yaşına kadar gecmiyor bazen kalıcı oluyor bazen geçiyor dr a sormuştum böyle dedi
Dennn-- adelya2023 Benim kizimdada var 4.5 aylik ensedede var.kecmiyor biraz soluyor aglayinca kaşina kadar kizariyor