Mehtapucar1 Merhaba sıcak havalar yüzünden bebeğim de çok terliyor 2 gündür kontrol ediyorum çiş sayısı çok azaldı azaba havalar yüzünden mi yani terlediği için mi bu arada 3 buçuk aylık
Soruc Mehtapucar1 evet canım aldığı sıvıyı maalesef ter ile atıyor o yüzden emziriyorsan çok sıvı tüketmelisin fazla fazla anne sütü alıyorsa çok sıcaksa bulunduğun memleket doktorum bana her gün bir tatlı kaşığı su verebilirsin demişti. Suyu kaynatıp dinlendirip verebilirsin
jap Mehtapucar1 evet terle attığı için çiş azalıyo. Bikaç çay kaşığı su verebilirsin beslenmesinden sonra. Veya beslenmeyi arttırabilirsin. Bezinde turuncu pembe lekeler görürsen susuz kaldığı anlamına gelir