Merhaba kızlar kızım 2 yaşına yeni girdi doğduğundan beri hep bizim odamzda park yatakta yatar hic kucakta, yanımızda yatma gibi bi durumumuz olmadı hatta son zamanlarda desteksiz uyurdu ama simdi bisey oldu kendi yatağnda yatmıyo kac gecedir mücadele ediyorum ne yaptiysam olmadi herseyi denedim uykuluyken besigne koyuyorum gece uyaniyo beni al al diyo surekli yatakta korktu memleketteyken ışıktan gölge vurdu yatağna birden istemedi sonra yatagı o gundur ne yaptiysam uyumuyo bizimle yatmak istiyo alıştrmak istemiyorum ama sanırım üsteledikce daha kotu oluyo napcam bilemedm siz olsanz napardnz 😔