Bebegim_28 dmllg beyaz olma durumuna göre değişir (ben yılda Bi defa balyaj yaptırırım düz boyama yaptırmadım) önümde bi miktar beyaz var dip boyası yaparsam en fazla 1.5 2 ayda bir boyarım 😬 boya fiyatları da maşallah almış başını gidiyor
Atesbebek 4 senedir falan kendi saçıma döndüm. Doğal gibisi yok . Gerek yıpranma gerek tarama. Ara sıra aralarına mavi falan atarım o da 1 aya gidiyor zaten . Beyazımda bir kaç tel. Fazla Olsada rahatsız olmuyorum . Diyeceğim o ki dönün kendi renginize 😇