kasimonbes Bugün blog yazımızda forumda en çok açılan postlardan olan terleme ile ilgili bilgiler paylaştık. Blog yazımızı okumanız için link aşağıdadır 💕 https://blog.mutlubebekleriz.com/genel/bebekler-neden-terler-terlemenin-onune-nasil-gecilebilir/
Sirinferhat12 kasimonbes benim kızım çok terlemekten vücudun da isilik çoğaldı sürekli terliyor gece yatamıyor sürekli kıvranıyor sıcağa alışık değil
ruveydatas kasimonbes oğlum atopik dermatit sıcak ter düşmanımız gibi sıcaklık 23 dereceyi geçtiği an ter içinde kalıyor malesef
yagmurkokusu_ Benim bebeğim klima kapandı mı terlemeye başlıyor banyodan çıkmış gibi oluyor. Sıcağı asla sevmez bunalıyor gece odasında bile yatmıyor kaçıyor geliyor yanımıza.
Arsima19 Bu sıcaklar da terlememek mümkün değil bende tsh baktırdım terliyor diye birsey çıkmadı. Havalar nem zorluyor bebişleri
Alparslansmother Rumeysa1112 benim oglumuda sadece zibinla yatiriyorum ama hala su gibi oluyor klimamiz yok soguk hava ufleyen vantilatör var isilik ollmadi ama yinede cok teriyo ya serin oluyo aksam yine terliyo
Sirinferhat12 Rumeysa1112 benim canımı sıkıyor böyle olması doktorumuz şurup yazdı döküntüsü için ama almadım geçer sıcaktan olur diye sürekli yatarken zıbınla yatırıyorum çünkü bı sağ bı sol bı yukarı bı aşağı kıvranıp yatıyor 😃
burcui89 Oğlumun en çok kafası terliyor, sıcaklık yükseldiğinde hemen damlacıklar oluşuyor alnında, saçları sırılsıklam oluyor.
Rumeysa1112 Alparslansmother maalesef günümüzün sıkıntıları bu sene ayrı bir sıcaklık var bizde tatile gitmiştik orada isilik oldu 😢eve geldik şimdide çok terliyor ama oradaki kadar değil yavaştan geçiyor isilikler
Haticeeee123 Alparslansmother ah benim kızımda aynı şekilde sadece zibinla yatırıyorum üzerine biseyde ortmuyorum her duş aldığı halde isilik oldu kasıyor bide napicam bilmiyorum bütün camlar açık kendi odamız hariç cnki cadde ses oluyor uyaniyor hemen diğer odalar balkon kapıları hep açık ev 33 derece 😐
Sedaybars Bende tam bu konu hakkında post acacaktım terim terim terliyor cokta hareketli erkek cocuk 14 aylık yatarken bile zıbın giydiriyordum üşür diye oda su gibi oluyor bütün camlar acık resmen cok terliyor her aksam. Banyoyla isilikten kurtuluyoruz bazen günde 2 kere bile yaptırıyorum hemen durlayıp cıkarıyorum fena terliyoruz
Gamzecn Sedaybars benimde 14 aylik bi oğlum var incede giydirsem kafasi sürekli terliyor çözüm bulamadim
Eflinim_2022 Gamzecn Bwnimde kızım 15 aylık gece gündüz fark etmez uyuynca kafasının arkası saçları cok terliyor çözüm bulamadım herşeyi pamuklu oda serinde olsa aynı sanırım vitamini eksikliği ya
Uras10 Rumeysa1112 isilik için vücudunu sabunla herhangi bi sabunla kese yapın sabunda kükürt olduğu için söndürüyor
sibelsglm2210 Bizim ev o kadar sicak degil max 25 derece gündüz. Gece 23 falan oluyor. Kizim 18 aylik kalkip kendini parkelere atiyor orda devam ediyor uykusuna. Acaba soguk yer mi ariyor. Anlamadım gitti. Şimdi şıp şıp burnu akiyor hasta oldu ya
Rumeysa1112 Uras10 teşekkür ederim sadece duş aldırmıştım şimdi terleme çok şiddetli olmayınca memleketimizde yavaştan söndü🌺💕