Ynsm şöyle söylüyüm canım eğer mesajlaşan iki kişi de iPhone kullanıyorsa iMessage’i aktif ettiyse mavi kutucukla mesajlaşırsınız ama birisi iPhone kullanıp diğeri Samsung yada herhangi bir telefon kullanırsa mavi kutucukla mesajlaşamazsınız yeşil kutucuk mesela benim eşim redmi kullanıyor ben iPhone kullanıyorum ben eşime mesaj yazdığımda yeşil gidiyor ama iPhone kullanan arkadaşıma mesaj yazdığımda mavi oluyor.