Bhr28 eşim hayır dememe ragmen dogum kagıdını alıp gidiyor işim var diye annesinin istediği ismi başına benim istediğim ismi sona yazdırıyor ben o ismi hic istemiyorum üstelik anne olarak en dogal hakkım değil mi bunu yazmam yeterli olmaz mı dilekceme