Kevserakb bugün bizimde zor geçiyor 4 ay 20 günlüğüz. Ne güzel 1 haftadır gecede gündüzde uykumuz düzenliydi atağı atlatmıştık bu gece yine 2 saate bi uyandı, sabah uykusundan sonra çok geç uyudu ve doğru düzgün mamasını içmiyor Allahdan mızmızlık yok ama bu da kötü yani