Reyhan34 şimdi alt saç sarı olduğu için her yeri boyamanız lazımki ala bula olmasın, ben yıllardır evde boyuyorum daha bi kere kuaföre boyattım onuda pişman oldum bi ay içinde aktı siyah boya 🤷🏻♀️ ben önce bütün saçımı topluyorum sonra tutam tutam ayırıp tek tek boyuyorum en son kalan boyayı bütün saçıma bocalıyorum ama benim alt saçımda koyu kahverengi siyaha yakın olduğu için kapanmayan yer varsa farkedilmiyor evde boyamak zor değilde saçınızın sarı olması sıkıntı