Sütüm yok demek için çok erken. Benim 10 gün gelmedi sütüm yine de emzirdim. Tabi ki mama da verdim, vazgeçme her gün sağ ellerinle manuel bi şekilde (YouTube da videoları var) ilk süt kıvamlı olur ve çocuğa bağışıklık kazandıran odur ve gelmez pompaya falan ve kanallar tıkalı olduğu için çıkmaz. Bissürü video var bunun için izle ve uygula yavruna.
Sonra sen çekersin sürekli hastalanır ne gecen kalır ne gündüzün ve her hastalandığında bi huy değiştirir. Ben ilk 1 ay sağarak verdim 2. Aya kadar emzirdim sonra atak dönemimde yine sağmaya başladım suan 5. Ayın içine girdi ve ben hala sağarak veriyorum. İyi ki vermişim dipçik gibi çocuğum var. Sen çekersin kuzum kimse değil (1 aydır da geceleri mama desteği veriyorum) gece sağım yapamadığım için