Momyyy1 midekoruyucu Eylül Ekim zamanı yapılıyor Baya zahmetli yoguruyorsun kurutuyorsun falan falan hiç yapmadım ben anne elinden yiyorum 😄😄❤️ Üşenmezsen gogleden bak derim uşak tarahanasina 😊 Sizinki nasıl oluyor
Aselmina1906 Momyyy1 bol soğanlı tavuk yemeği arpa Şehriyeli pilav semizotlu salata karpuz üzüm yeter😄😄
Momyyy1 Deletedmom_70 ooo hemşerimmm 😍 Çok mantıklı bı yemek tam benlik kolay dhdjdkdkd Ama bil bakalım ne eksik tavuk 😄😄 Bu sıcakta markete gitmek de ürkütücü 😄😄
midekoruyucu Momyyy1 valla bizimki ne zaman yapılıyor bilmiyorum köyden geliyor bize 😅 sizinkinden çok daha farklı biz bu toz tarhanaya istanbul tarhanası deriz mesela 😂😂😂 siz bi yazın google sivas tarhanası diye şekli tadı çok farklı sizinkinden 😅
Deletedmom_70 Momyyy1 sen kimlerdensin canım adın şanın ne bakim tanıdık falan çıkarmıyız acep😎 Benim buzlukta vardı onu çıkardım ya en basiti gerçekten , soslayıp yanına patatesi elma dilimi gibi koyup fırına sür 🤌🏻😄 Evet ya orası baya sıcakmış dün bizimkilerle konuştum da.
Aygulerdogan Ayy nasıl güzel menüler nasıl uğraşıyorsunuz vallaha okurken karnım acıktı😂 bende 8de kalktım daha kahvaltı yapamadım dün börülce ayıkladım zar zor bebeyle bugün onu pişirir yanına çektirmeli makrna yaparım kolayından diyordum sizi görünce harbiden kolaya kaçmışım😂😂😂
Momyyy1 Aygulerdogan valla benim koca her gün değişik değişik yemekler istiyor öyle koca olunca uğraşıyorsun 😄😄😄❤️
Kcmnmvs Momyyy1 Hem bebeğine hemde bütün işlerine yetişen annelere hayranım 🌼🧿 Benim 53 günlük bebeğim , huysuz, uykuları yok gibi, uyutup yatırdığım an kalkıyor bırak ev işini kahvaltı yapmaya vaktim Yok
Momyyy1 Kcmnmvs Yaaa Allahım size kolaylık versin 🌺 Benim oğlum 13 aylık büyüdükçe biraz olsun uyku anlamında rahatlarsin kuzum yorulur ve uyur ❤️
MommysMini Kcmnmvs bebeğim üç aylık olana kadar başından bi dk ayrilamazdim hep öyle olacak sanıyordum şimdi altı aylık oldu uyuduğunda her işimi yapıyorum uyanık kaldığı zamanlarda da eskisi gibi mızmız değil büyüdükçe kolaylasiyor yani🥰🥰
Momyyy1 Deletedmom_70 tanıdık çıkacağımızı sanmıyorum ama Kandemir soyadımız 😄 senin nedir 😄 Valla tavuk ve fırın en kolayı dediğin gibi patatesli sür fırına misss 👌👌 Çoook 20 Ağustosa kadar uyarı verildi meteorolojiden 🤦 Uşağın meşhur şarkısı aslan sadıcim varya onu söyleyen Naim akbaş benim eniştem oluyor 😄😄 Halamın eşi 😄😍