1gulceninannesi Annebbk passiflora şurubu var canım eczaneye bir sorabilirsin beni baya rahatlatıyordu. Ama emzirirken falan kullanılıyor mu bilmiyorum öyle bir durumun varsa mutlaka danışarak kullan.
Deletedmom_79 Annebbk melatonin hapı alabilirsin. Planladığın uykudan yarım saat evvel içersen etkisini görürsün. Gebelikten önce bir dönem kullanmıştım.
Lunaaaaa Annebbk hiç ilaç falan kullanmayın derim, Melisa çayı için yatmadan 1 saat önce mis gibi uyursunuz, papatya da aynı şekilde 🌺
Annebbk 1gulceninannesi yok emzirmiyorum. Deprem sonrası yaşadığım bir durum uykuya alamıyorum. Bir danışayım teşekkür ederim :)
1gulceninannesi Annebbk yok gece uykuya geçişi rahatlatıyor biraz da sakinleştiriyor bir sorun bende işe yaramıştı ☺️
Deletedmom_79 Annebbk evet evet melatonin zaten uyku hormonumuz sende gelmeyi bilmiyor belli ki😀 uyku sorunum var istiyorum dediğinizde verirler
Annebbk Deletedmom_79 aslında uykum geliyor ama bu deprem sonrası stres ve kaygidan uyuyamiyorum etkisinden kurtulamadım henüz umarım çare olur :)